niedziela, 3 lutego 2013

UAM Poznań - MKS Kresowiak-Orion Siemiatycze























2 komentarze:

  1. Dariusz Nieckowski3 lutego 2013 19:39

    Witam ponownie,

    widzę, że problemy z balansem bieli zostały już zażegnane, co mnie bardzo cieszy. A i sport tym razem chyba dynamiczniejszy. Co do samych zdjęć (od strony technicznej) nie mam większych uwag, może poza kadrowaniem na kilku ujęciach, ale skoro nie używa Pan żadnego programu do edycji, to widocznie takie zdjęcia wyszły prosto z aparatu. Myślę, że mógłby Pan też spróbować wykonać kilka ujęć pionowych (np. ostatnie zdjęcie wręcz o to błaga!)

    Jedyne, co mi doskwiera obecnie, to nadal - moim zdaniem - zbyt duża liczba ujęć z pojedynczej imprezy. Tutaj naliczyłem 22 zdjęcia, czyli w moim odczuciu o połowę za dużo. Dobra i ostra selekcja zdecydowanie pomogłaby Pańskim pracom - wśród nich są naprawdę świetne kadry, ale sąsiadują z co najwyżej przeciętnymi (np. czwarte zdjęcie od dołu). Przy okazji wydaje mi się, że ponumerowanie fotografii ułatwiłoby odnoszenia uwag do konkretnych zdjęć w komentarzach.

    W odniesieniu do selekcji jeszcze, zastanawiam się, jaki klucz przyjął Pan przy publikowaniu zdjęć. Czy chodzi o relacje, które mają oglądać osoby zaangażowane w grę (takie miałem wrażenie przy zdjęciach hokejowych), czy raczej są to relacje z imprezy sportowej, przeznaczone dla szerszej widowni? Mam bowiem wrażenie, że wielość zdjęć i przeciętne kadry sąsiadujące z wyśmienitymi sugerują tę pierwszą ewentualność, jakby każdy miał siebie na którymś zdjęciu obejrzeć. Natomiast szczerze chciałbym zobaczyć w Pana wykonaniu profesjonalny set wybranych, najlepszych ujęć, które pokazałyby po prostu dynamikę rozgrywki i wolę walki zawodników! Coś, co spowoduje szczery żal, że mnie - jako widza - nie było na sali.

    Mam nadzieję, że następna sesja będzie właśnie taka - czekam z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastanawiam się jak to rozwiązać, bo zdaję sobie sprawę z tego, że mieszają się dobre z typowo reporterskimi kadrami. zbyt mała ilość powoduje u mnie dodatkową pracę w postaci wyszukiwania zdjęć dla potrzebujących, co zupełnie nie idzie mi na rękę. ograniczyłem stanowczo ilość zdjęć po pańskich uwagach ale jest ich jeszcze za dużo. może galerię będę dzielił na części ... sam nie wiem

      musi być zapewne jakiś środek

      Usuń