czwartek, 28 czerwca 2012

piękna Polska








3 komentarze:

  1. Klimat super !!. widać że łapiesz super światło. Złe kadrowanie. Słyszałeś o trójpodziale, podstawach kompozycji ??. Za klimat i zapał 8/10 za warsztat 2/10.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgodzę się z uwagą na temat czwartego i piątego zdjęcia która była zabawą, ale reszta zdjęć jakbyś zauważył mieszczą się w silnych punktach i puntach trójpodziału. zresztą ta zasada jest mi tak długo znana, że staram się ją łamać jeśli to tylko możliwe i nie zawsze mi to dobrze wychodzi co widać po czwartym i piątym zdjęciu. to złamanie wykorzystałem w pierwszym ujęciu dla większego dramatyzmu, natomiast w drugim i trzecim zdjeciu liczy się przestrzeń i zdjęcia nie posiadają mocnych punktów, które można gdziekolwiek umieścić w trójpodziale. szóste i siódme zdjęcie są dobre a dla mnie wyśmienite, bo mi się nadzwyczaj podobają. zgodzisz się ze mną? podyskutujmy o zdjęciach tych kiepskich jak i tych wyśmienitych, bo te które dupy nie urywają niech znikną w czeluściach zapomnienia

      Usuń
  2. Hmmmm 4 i 5 są całkiem fajne. widać, że się bawisz.z 2 byłby zajebisty HDR w sepii. Wg mnie gdybyś na 1 i ostatnim zdjęciu horyzont umieścił w 1/3 to byłyby super foty. śledzę Cię :)

    OdpowiedzUsuń