środa, 11 stycznia 2012

tak zaczynałem

ten Pan, którego nazywaliśmy fotopstrykiem nauczył mnie jak malować światłem

to pierwsze nieudolne próby fotograficzne gdzieś w okolicach 1988 roku

pierwsze portrety

zwiedzanie okolic górnego tarasu rataj

zdjęcia z życia wzięte - zamarznięte jezioro maltańskie
 
jedna z pierwszych stykówek, gdzie widać pierwsze zabawy głębią ostrości. zdjęcie wykonane lubitielem na błonie światłoczułej o gabarytach 6 na 4 cm

to jest moja pierwsza stykówka i pierwsze wywołane własnoręcznie zdjęcie

pierwsze boje z dziką naturą


moja pierwsza modelka. zdjęcie jest tonowane ponieważ uczyliśmy się naświetlać papier fotograficzny regulując kartonikiem długość naświetlania


z tego zdjęcia byłem bardzo dumny

pierwsze próby z fotografią nocną

statyw, wężyk i długie czasy naświetlania

2 komentarze:

  1. musiało być kurewsko dawno bo widzę jeszcze działki stoją :)

    OdpowiedzUsuń